Ön itt jár: > >

ÁSZF

Általános szerződési (vásárlási) feltételek

a Hófehérnemű.hu webáruházban

 

1.1 A Hófehérnemű.hu webáruház üzemeltetője (továbbiakban Webáruház)

Cégnév: Paradigma-projekt Bt.

Szolgáltató székhelye: 1147 Budapest, Telepes u. 72-74.

Cégjegyzékszám: 01 06 776055

Cégbíróság: Fővárosi Bíróság Cégbírósága

E-mail elérhetőség: info@hofehernemu.hu

Ügyfélszolgálat telefonszáma: 30/338-7870

Adószám: 22343857-2-42

Csomagküldő tevékenység nyilvántartási szám: 3218

Jelen szerződési feltételek elválaszthatatlan részét képezi a http://www.hófehérnemű.hu/adatvedelmi_tajekoztato címen elérhető Adatvédelmi tájékoztató

Mindenki, aki a Hófehérnemű.hu webáruház kínálatát böngészi, vagy megrendelést ad fel, azzal magára érvényesnek fogadja el az alábbi pontok rendelkezéseit.

1.2 Forgalmazott termékek
A Hófehérnemű.hu webáruházban a kismamák terhessége alatti időszakra, illetve szülés utánra javasolt, speciálisan tervezett és magas minőséget képviselő fehérneműk kaphatók.

1.3 Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a létrejövő szerződés nem minősülnek írásba foglalt szerződésnek, ezért azokat a webáruház nem iktatja, és utóbb nem hozzáférhető.

2. A Vásárlás folyamata
2.1 A termék kiválasztása
            a) A Webáruház látogatóinak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A látogató a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét.
A webáruházban szereplő termék képek az adott típusú fehérneműt ábrázolják, a nevében megadott színben. Egy adott típusú fehérnemű különböző méretekben hasonlóan néz ki, azonban arányai a méretétől függően eltérhetnek. Az azonos néven és színben megrendelhető fehérnemű stílusa és főbb jellemzői megegyezők.
            b) Az adott fehérnemű alapértelmezett, fő képén kívül megjelenített egyéb képeken előfordulhat, hogy a terméket bemutató modellek egyéb fehérneműket, kiegészítőket is viselnek. Ezek azonban nem részei az adott, rendelhető terméknek - azok nem kerülnek kiszállításra a termék megrendelésekor.

2.2 Vásárlási szándék jelzése a Webáruház rendszerén keresztül
Vásárlási szándék esetén a megvásárolni kívánt terméket a látogatók a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezik. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálhatók a vásárlás során kosárba helyezett termékek, valamint azok nettó és bruttó ára, ÁFA-tartalma összesen. Itt leellenőrizhető a rendelés helyessége, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket itt igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét. Az itt látható összeg nem tartalmazza a szállítás költségét, amely egy fehérnemű vásárlása esetén bruttó 1280 Ft, kettő, vagy annál több fehérnemű vásárlása esetén ingyenes. A kiszállításról bővebben»

2.3 A rendelés elküldése
Amennyiben a Webáruház látogatója megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor azt a "Pénztár" gombra kattintva teheti meg. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.

2.4 Vásárlás regisztrációval vagy anélkül
            a) Ha a látogató korábban már vásárolt a Webáruházban, és a folyamat során regisztrált is, úgy a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát megadva be tud lépni személyes fiókjába.
            b) Lehetőség van regisztráció nélkül is vásárolni a „Vásárlás regisztráció nélkül” opciót választva.
            c) Amennyiben a látogató új vásárlóként egyúttal szeretne regisztrálni is, a „Regisztráció egy lépésben a vásárlással” opciót választva a vásárláshoz szükséges adatokon felül  meg kell adnia egy jelszót is. A megadott e-mail cím és jelszó párossal tud majd a továbbiakban belépni a személyes fiókjába.

2.5 Az áru átvételének, szállítási módjának kiválasztása
            a) A rendelési folyamat 3. (Szállítási mód) lépésében választható ki a megrendelt áru kiszállítási módja, amely házhoz szállítás futárszolgálattal vagy Pick Pack Pont átvételi lehetőség lehet. Személyes, kiszállítás nélküli átvételre nincs lehetőség a Webáruház székhelyén.
            b) A szállítás költség egy fehérnemű vásárlása esetén bruttó 1700 Ft, kettő, vagy annál több fehérnemű vásárlása esetén ingyenes.
            c) Külföldre való szállítás ügyében előzetes egyeztetésre van szükség a Webáruház elérhetőségein keresztül.

2.6 Fizetési mód választása
            a) A rendelési folyamat 4. (Fizetési mód) lépésében választható ki a mód, amivel a vásárló a vásárlás ellenértékét fizetni szeretné. Lehetőség van előre utalásra, illetve utánvéttel történő fizetésre. Előre utalás esetén a vásárló e-mail útján részletes értesítést kap arról, hogy mely bankszámlára és milyen azonosítók megadásával kell az utalást elindítania.
            b) Utánvét esetén a teljes vételárat az esetleges szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének. A Pick Pack Pont-on történő átvétel esetén, amennyiben a Pont rendelkezik ilyen lehetőséggel, a rendelés ellenértékét bankkártyával is lehet rendezni. A kártyás fizetési módot kínáló pontok tájékoztató listája elérhető itt»
            c) Az előre fizetés, illetve az utánvét is díjmentes.

A Webáruház fenntartja magának a jogot, hogy 50 000 Ft összértékű rendelés esetén a vásárlótól 30% előleget kérjen banki átutalással.

2.7 Megrendelés
Amennyiben a Webáruház látogatója a kosár tartalmával és a rendelési folyamat során megadott összes adattal egyetért, a rendelését a „Megrendelés” gombra való kattintással véglegesítheti. Ezután a Webáruház rendszere automatikus e-mail üzenetben összefoglaló levelet küld a rendelés részleteiről a rendelési folyamat során megadott e-mail címre.

2.8 Rendeléskori adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetőség, illetve ez után a Webáruház kollégái az 1. pontban megadott telefonos, vagy e-mail elérhetőségeken tudnak segíteni. A megrendelt áruk kiszállításának megkezdése után adatváltoztatásra (Pl. szállítási cím, számlázási név stb.) már csak a kiszállítás költségének (bruttó 1280 Ft) újbóli megfizetése ellenében van lehetőség.

2.9 Vásárlási szándék jelzése telefonon vagy e-mailen keresztül
A Webáruház látogatói a vásárlási szándékukat kifejezhetik telefonon vagy e-mailen keresztül is, az 1. pontban megadott kapcsolattartási elérhetőségeken. Ebben az esetben a Webáruház munkatársai a megrendelés feltételeként szabhatják a vásárló telefonszámának és e-mail címének megadását, abból a célból, hogy a rendelést rögzíthessék. A telefonos megrendelés során a Webáruház munkatársa köteles közölni az 1. pontban részletezett cégadatok közül legalább a cégnevet, a székhely címét és telefonos elérhetőségét, mint az ajánlattevő adatait.

3. Adatszolgáltatás a vásárlási folyamat során
A Webáruház által nyújtott csomagküldő szolgáltatás igénybevételéhez szükséges adatszolgáltatás önkéntes alapon történik, és az adatokat az Webáruház kizárólag a szolgáltatás megfelelő nyújtásához szükséges mértékben, az Adatkezelési Feltételekben meghatározottaknak megfelelően használja fel.

4. A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül mindenképpen megtörténik. Erről a Webáruház a rendelési folyamat során megadott e-mail címre levélben, vagy a megadott telefonszámon személyesen ad értesítést.

5. A vásárlási szerződés létrejötte
A Webáruházban történő vásárlással, a vásárlási folyamat során figyelmesen elolvasott és elfogadott Szerződési feltételek pontjainak megismerésével, a visszaigazoló levél (2.7 pont), valamint a várható szállítási időt ismertető levél kiküldésével a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet szerint létrejön a (távollévők között kötött) szerződés a Webáruház és a vásárló között.

6. A Webáruházban szereplő árak, adatok
6.1 A Webáruház árai a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyek a Webáruházban a termékek mellett találhatók. A Webáruházban feltüntetett árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a fizetési folyamat során a Kosár oldalon, a megrendelés véglegesítése előtti oldalon, valamint a Vásárlási feltételek 2.5 b) pontjában is megtalálható.

6.2 Amennyiben a Webáruházban hiba vagy hiányosság (például irreálisan magas, vagy 0 forintos ár) lép fel a termékeknél vagy az áraknál, a Webáruház fenntartja a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után a vevőt azonnal értesítést kap az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, illetve lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől, megrendeléstől.

6.3 A Webáruház a szerződési feltételek rendelkezéseit, a rendelhető termékeket, szállítási határidőket, stb. szabadon megváltoztathatja. Minden ilyen változtatás a Webáruház felületén való megjelentés időpontjától hatályos.  Ezek a változtatások azonban nem érintik a már korábban létrejött vásárlásokat.

7. A webáruház szállítástól való elállása
7.1 Amennyiben a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni.

7.2 A Webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a vásárlási folyamat végén ezen Szerződési Feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

7.3 A Webáruház fenntartja a jogot arra, hogy a kiszállítást bármely vevőtől megtagadja indoklás nélkül. Ebben az esetben a webáruház a vevőt írásban e-mail útján tájékoztatja, esetleges előre történt fizetés esetén pedig az elutalt teljes összeget a vevő részére visszautalja.

8. Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
8.1 A megrendelő a szerződéstől (vásárlástól) tizennégy munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. A Webáruház köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.

Amennyiben viszont már átvette a terméket, és használatba vette azt, a fehérneműk természeténél fogva (higiéniai okokból), a törvényi szabályozás (távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet  5. § c) pont) szerint nem állhat el a vásárlástól. Azaz a webáruház ebben az esetben nem kötelezhető a termék visszavételére és a vételár visszafizetésére.

Ha azonban a fehérneműt még nem bontotta ki a csomagolásból, természetesen élhet a pénz-visszafizetési garanciával és elállhat a vásárlástól. Ugyanígy elállhat a vásárlástól és visszakapja a teljes vételárat, amennyiben nem fehérnemű terméket vásárolt (például szoptatós párnát).

A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza. A megrendelőt a visszaküldésen felül egyéb költség nem terheli.

8.2 A Webáruház követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.

8.3 Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (pl. futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az vásárlás törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a csomag kézbesítése során az átadó-átvevő jelenlétében aláírt jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia. A kézbesítés utáni utólagos hiányért, esetleg sérülésért a Webáruház nem vállal felelősséget. A nem sértetlen csomagolású terméket a vásárló csak saját felelősségére veheti át.

Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövege.

9. Megrendelés módosításának, törlésének menete<
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé a Webáruház webáruház szoftvere azonnal értesítést küld a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek. Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét a Webáruház rendszere regisztrálta és továbbította a webáruház illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek. A Webáruház a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről. Ezek után a Webáruház kapcsolattartási elérhetőségein e-mailben, illetve telefonon tudja lemondani, valamint módosítani a megrendelését, a 2.8 és 8. pontokban részletezett feltételek szerint.

10. Kifogás, reklamáció
10.1 A vásárlók kifogásaikat, reklamációikat telefonon az 1. pontban megadott telefonos és e-mail elérhetőségeken, illetve a Webáruház üzemeltetőjének telephelyén (3263 Domoszló, József Attila út 2.) személyesen tehetik meg.

10.2 A szóbeli panaszt a Webáruház azonnal megvizsgálja és szükség szerint orvosolja. Amennyiben a panasztevő a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Webáruház a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet vesz fel és annak egy másolati példányát helyben a fogyasztónak átadja.

10.3 Az írásban bejelentett reklamációkat a Webáruház a lehető legrövidebb idő alatt megvizsgálja és szükség esetén a problémát orvosolja. Az írásbeli panaszt a Webáruház minden esetben egyedi azonosító számmal látja el, amelyet a bejelentővel is közöl annak megadott elérhetőségein.

10.4 A Webáruház a reklamációt minden esetben a bejelentéstől számított 30 napon belül írásban megválaszolja a bejelentőnek. Ehhez bármilyen formában is érkezett a reklamáció, a Webáruház jogosult levelezési név és cím adatot kérni a reklamálótól.

10.5 A Webáruház a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát a panasz bejelentésétől számított öt naptári évig őrzi meg.

11. Szavatosság, jótállás
11.1 A Webáruház szavatossági felelőssége fennáll hibás teljesítés esetén: amennyiben a kiszállításkor a kézbesített termék nem felel meg a vásárlási szerződésben meghatározott tulajdonságoknak. A vásárló ebben az esetben kérheti a termék kicserélését. Amennyiben ez lehetetlen (pl. termékvonal megszűnése), a vásárló jogosult a vásárlástól való elállásra.

11.2 A szavatossági igény a termék átvételétől számított három éven belül érvényesíthető.

11.3 A Webáruház mentesül a szavatosság felelőssége alól, ha a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a fogyasztó részére történő átadást követően keletkezett. Ennek alapján a Webáruház nem köteles például kifogásnak helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a termék a nem rendeltetésszerű használat folytán vált hibássá.

A teljesítést követő hat hónap elteltével a bizonyítási teher a vásárló oldalára kerül, vita esetén neki kell bebizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.

11.4 Amennyiben a vásárló által megjelölt hibával a termék nem rendelkezik, a Webáruház nem kötelezhető annak cseréjére, illetve a vásárlónak nincsen joga a vásárlástól való elállástól. A vásárló jogosult azonban a megvizsgált termék újbóli kiszállítását kérni, melynek minden költsége őt terheli.

11.5 A Webáruházban vásárolt termékekre kötelező jótállás nem vonatozik. Ettől függetlenül a Webáruház a kiszállítás napjától számított egy év önkéntes jótállást vállal az általa forgalmazott termékekre. A gyártói hibás terméket a vásárló csomagküldés útján az 1. pontban megadott, Webáruház üzemeltető címére kell, hogy eljuttassa. Amennyiben bebizonyosodik a gyártói hiba, a Webáruház a terméket díjmentesen kicseréli. A visszajuttatás minden költsége a vásárlót terheli.

12. Szerzői jogok és moderáció
12.1 A Webáruház fenntartja a jogot, hogy az egyes termékről írt vásárlói véleményeket jogsértő, érdek- vagy illemsértő mivoltuk miatt figyelmeztetés nélkül törölje.

A termékértékelés megírásával és a Webáruház felületén való megjelenítésével annak szerzői joga a Webáruházat illeti, az értékelés írója pedig hozzájárul annak közlésére reklámokban vagy más, a Webáruházzal kapcsolatos kommunikációban. Hozzájárul továbbá ezeken a felületeken a nevének és lakóhely szerinti városának közléséhez is.

12.2 A Webáruház felületén szereplő valamennyi tartalom, adat, kép, ábra és szöveg szerzői jogai korlátozás nélkül a Webáruház mindenkori üzemeltetőjét illetik meg. Ennek értelmében tilos felhasználni a Webáruházban szereplő tartalmakat bárminemű kereskedelmi, vagy nem kereskedelmi tevékenységre, megjelenítésre, utánközlésre. Kivételt képeznek ez alól a Webáruház külön, írásbeli engedéllyel más részére átadott adatok.
A Webáruház az ezen pont megsértői ellen bírósági vagy hatósági eljárást kezdeményez.

 

Jelen feltételek 2014. június 16-től érvényesek.

Gólyás