Vásárlás/Szállítás

 
  Milyen méretű fehérneműt válasszak magamnak?
 
  Hogyan adjam fel a megrendelésemet?
 
  Tudok vásárolni regisztráció nélkül?
 
  Miért érdemes regisztrálnom?
 
  Túl bonyolult nekem az internetes rendelés. Mit tegyek?
 
  Nem vagyok otthon nap közben. Hogy vehetem át a csomagot?
 
  Hogyan vehetem át a megrendelt fehérneműt?
 
  Hogyan fizethetek?
 
  Mennyi a várható szállítási idő?
 
  Mi a kiszállítás költsége?
 
  Meddig állhatok el a vásárlástól?
 
  Mit jelent a pénzvisszafizetési garancia?
 
  Általános Szerződési Feltételek
 
  Személyes adatok védelme
                                    

Milyen méretű fehérneműt válasszak magamnak?
A fehérnemű megfelelő mérete nagyon fontos: csak így nyújt kényelmes érzést a mindennapi viselése, illetve így éri el a kívánt
alakformáló, tehermentesítő szerepét, amire különös figyelmet fordítottak a tervezése során.
A különböző típusú fehérneműk méretezési módja eltérő, erről bővebben a külön erre létrehozott aloldalunk foglalkozik. Katt ide>>

Hogyan adjam fel a megrendelésemet?
A legegyszerűbb módja a rendelés feladásának az, ha a terméket a "Kosárba" gomb megnyomásával a virtuális bevásárlókosárba
helyezzük. Ha már az összes kinézett fehérneműt a kosárba helyeztük, a jobb fölső sarokban kattintsunk a "Pénztár" feliratra.
Ezután a vásárlást befejezhetjük:
- Regisztráció nélkül:
Válassza a "Vásárlás regisztráció nélkül" lehetőséget, majd egyszerűen adja meg számlázási, szállítási adatait, válasszon kiszállítási
és fizetési módot, és már kész is!
- Egy lépésben, de regisztrációval is egybekötve:
Válassza a "Regisztráció egy lépésben a vásárlással" lehetőséget, majd adja meg számlázási, szállítási adatait, válasszon jelszót,
valamint iratkozzon fel hírlevelünkre, ha szeretne. Ezután elkészül a fiókja, ám nem kell kilépnie, a "Tovább" gombra kattintva
be tudja fejezni a vásárlást.

Miért érdemes regisztrálnom?
Regisztrált vásárlóként gyorsabban tud vásárolni, hiszen nem kell minden megrendeléskor újra beírni a személyes, illetve szállítási adatokat.
Saját fiókjába belépve naprakész lehet a rendelései állapotát illetően, és figyelemmel kísérheti korábbi rendeléseit is.

Tudok vásárolni regisztráció nélkül?
Természetesen, ennek semmi akadálya. Ha már az összes kinézett fehérneműt a kosárba helyeztük, a jobb fölső sarokban kattintsunk
a "Pénztár" feliratra. Válasszuk a "Vásárlás regisztráció nélkül" lehetőséget, majd egyszerűen adjuk meg számlázási, szállítási adatainkat,
válasszunk kiszállítási és fizetési módot, és már kész is!

Túl bonyolult nekem az internetes rendelés. Mit tegyek?
Amennyiben túl bonyolultnak tűnik az internetes vásárlás folyamata, vagy idegenkedik az egésztől: hívjon fel minket a 30/338-7870-es
telefonszámon és adja le a megrendelést telefonon. Ugyanilyen szívesen fogadjuk az e-mailben leadott megrendeléseket:
küldjön bátran e-mailt az info@hofehernemu.hu címre!

Hogyan fizethetek?
Jelenleg három féle úton rendezheti a vásárlását.
- Utánvéttel:
Kiszállítási módtól függetlenül lehetőség van az áru átvételekor rendezni a számlát. Ha a futárszolgálat házhoz viszi a csomagot,
akkor készpénzben lehet neki személyesen fizetni. Amennyiben Pick Pack Ponton veszi át a csomagot, az átvételkor egyaránt tud
fizetni készpénzzel és bankkártyával is. Az utánvét mindkét esetben díjtalan!
- Banki átutalással:
Ebben az esetben a megrendelés feladása után e-mailben elküldjük az utalás részleteit (Kedvezményezett neve, bankszámla száma
és az összeg). A megrendelés teljesítését a pénz számlánkra való megérkezése után folytatjuk.

Hogyan vehetem át a megrendelt fehérneműt?

A megrendelt csomagokat minden esetben kiszállítjuk - már 2 cikk vásárlása esetén is, értéktől függetlenül ingyenesen! - Futárszolgálatunk, a DPD Hungária Kft. nap közben, 8.00 és 17.00 között a rendeléskor megadott címre szállítja az árut. A kiszállítás napjáról előzetesen e-mailben értesítünk, ezen kívül a futárszolgálat SMS-t is küld! Amennyiben nincsen otthon, mikor a futár érkezik, a cég megpróbálkozik még újabb két alkalommal a kézbesítéssel a következő napokon. Ezt a kiszállítási módot akkor ajánljuk, ha nap közben, a kiszállítás várható időpontjában otthon, vagy meghatározható helyen (pl. munkahelyen) tartózkodik. - Pick Pack Ponton keresztüli átvétellel az ország 130 településén 400 helyszínen tudja átvenni a megrendelt csomagot akkor, amikor önnek a legjobban megfelel (pl. munkából hazafelé menet). Ezek a helyszínek Relay és inmedio hírlapüzletek, valamint OMV és Avanti benzinkutak, melyek frekventált helyeken találhatóak meg. Az átvevőhelyek listája itt található meg»

Amint a csomag megérkezik a megrendeléskor megadott pontra, SMS-értesítést küldünk és innentől kezdve 5 munkanapon keresztül a Pont nyitvatartási ideje alatt bármikor átvehető a megrendelt áru. Bővebben a Pick Pack pontokról»

Mi a kiszállítás költsége?

Ha már két darab (akár egyforma, akár két különböző) fehérneműt vásárol nálunk, a kiszállítás költségeit mi álljuk, értékhatártól függetlenül. Az utánvétnek sincsen plusz költsége. Amennyiben csak egy cikket vásárol, a kiszállítás akár futárszolgálattal, akár a Pick Pack Ponton való átvétel esetén bruttó 1700 Ft.

Mennyi a várható szállítási idő?

A kiszállítás ideje nagyban függ attól, hogy éppen van-e raktáron az adott fehérneműből a megrendelt méret. A legoptimálisabb esetben, ha van raktáron a termék, a megrendelést pedig 12.00 óráig leadja, a futárszolgálatunk másnap már ki is szállítja a csomagot. A megrendelés után e-mailben minden esetben értesítjük a kiszállítás várható időpontjáról. Ugyanígy szívesen adunk felvilágosítást a 30/338-7870-es telefonszámon vagy e-mailben az info@hofehernemu.hu címen a várható kiszállítási időkről,akár a megrendelés előtt is.

Nem vagyok otthon nap közben. Hogy vehetem át a megrendelésemet?

Ebben az esetben a legoptimálisabb megoldás egy közeli Pick Pack Pont-ra történő kiszállítás, ahol az adott hely nyitvatartási ideje alatt bármikor átvehető a termék egy héten keresztül (pl. munkaidő után). Abban az esetben, ha nem otthon, hanem a munkahelyén tartózkodik nap közben, a futárral való kiszállítás is ajánlott, mégpedig a munkahely címére.

Meddig állhatok el a vásárlástól?

A vásárlástól bármikor el lehet állni a megrendeléstől pillanatától kezdve a kiszállítást és átvételt követő nyolcadik munkanapig. - Ha még nem történt meg a csomag átvétele, a vásárlás lemondható a 30/338-7870-es telefonszámon vagy e-mailben az info@hofehernemu.hu címen - bármikor. - Amennyiben már átvette az megrendelt terméket, ám annak mondjuk a színe, vagy szabása nem nyerte el a tetszését, 14 munkanapon belül még mindig elállhat a vásárlástól és mi visszafizetjük a termékek teljes vételárát. Ezen szándékát szintén a a 30/338-7870-es telefonszámon vagy e-mailben az info@hofehernemu.hu címen jelezheti - aminek azonban vannak feltételei, amiket a következő pontban részletezünk.

Mit jelent a pénzvisszafizetési garancia?

A pénzvisszafizetési garancia, vagyis a vásárlástól való elállás joga megilleti minden vásárlónkat a megrendelt termék átvételét követő 14. munkanapig. Az áru átvételéig ezt elég közölnie velünk telefonon, vagy e-mailen. Amennyiben viszont már átvette a terméket, a fehérneműk természeténél fogva (higiéniai okoból), a törvényi szabályozás szerint nem állhat el a vásárlástól. Azaz a webáruház ebben az esetben nem kötelezhető a termék visszavételére és a vételár visszafizetésére. Ha azonban a fehérneműt még nem bontotta ki a csomagolásból, természetesen élhet a pénzvisszafizetési garanciával és elállhat a vásárlástól. Ugyanígy elállhat a vásárlástól és visszakapja a teljes vételárat, amennyiben nem fehérnemű terméket vásárolt (például szoptatós párnát). A termék visszajuttatásának költségét minden esetben a vásárlónak kell állnia. További információk a pénzvisszafizetésről szóló cikkünkben>>

Gólyás