Szoptatópárna, mint pihenőpárna szülés előtt

Egy csodálatos szakasz következik a nő életében, miután gyermeke megfogant. Az izgalmakkal teli, boldog kilenc hónap  minden kismama számára varázslatos időszak. A kismama szervezete fokozatosan felkészül a szülésre, szoptatásra. A várandósság alatt a pihentető alvás elengedhetetlen - ehhez hathatós segítség a pihenőpárna.

Különösen fontos kismamaként a kényelmes, kiadós alvás. Megvan a tudományos magyarázata annak, hogy miért érzik magukat fáradtnak, fáradékonyabbnak a kismamák egyik-másik trimeszterben (hormonváltozások, magasabb progeszteronszint… stb). Ami biztos: egy kismamának sokat kell pihennie, hogy feltöltse energiaszintjét. Korábban hason vagy háton alvó kismamák kénytelenek a terhesség előre haladtával vátoztatni alvási szokásukon. Egy jól kiválasztott top, hálóruha alapvetően sokat segíthet a nyugodt, gondtalan alvásban. Sok várandós kismama esküszik a baloldali alvásra, ami segíti a vérkeringést, csökkenti a nagy hasi erek nyomását. A nagy nehezen eltalált pozitúrát viszont egyrészt nehéz megtartani végig az alvás alatt, másrészt ilyenkor is szükséges a hasi tájék biztos alátámasztása.

A kényelmes alvás élményét így nagy mértékben lehet fokozni az Anita szoptatós és fekvős párna segítségével. A has köré, a lábak közé vagy a háthoz helyezett párna kényelmes alvási pozíciót biztosíthat. Az egyik nagy előnye, hogy akár 3-4 kispárnát tud helyettesíteni ez az egy hosszú párna. Felveszi a testünk alakját, majd kellő tartást biztosít a testhelyzet megtartásához - végső soron segít a teljes lazításban.

A párna természetesen sokrétúen használható szülés után: erről szól a következő szoptatós párna cikkünk.

Tartalomhoz tartozó címkék: hír kisokos
Gólyás